مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:552023-01-10حوادث

کشف پرنده شکاری کمیاب در دیلم 


فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف دو قطعه پرنده شکاری کمیاب شاهین بالابان به ارزش 40 میلیارد ریال درشهرستان دیلم خبر داد.

  - ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف دو قطعه پرنده شکاری کمیاب "شاهین بالابان" به ارزش 40 میلیارد ریال درشهرستان دیلم خبر داد.

  سردار حیدر سوسنی سه شنبه 20 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم در پی کسب خبر و رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان طیور و پرنده گان کمیاب قصد جابجایی دو قطعه شاهین بالابان را از طریق یکی از بنادر شهرستان های همجوار به کشورهای عربی دارندکه موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از کارهای اطلاعاتی متهمین مورد نظر را با یک دستگاه خودروی زانتیا از مسیر استان همجوار به مقصد یکی از شهرستان های بندری استان در حرکت بود را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در ورودی ایست و بازرسی شهید موسوی دیلم متوقف و دو قطعه پرنده شکاری کمیاب از نوع بالابان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به این کارشناسان ارزش این پرندگان را 40 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: پرندگان کشف شده به سازمان محیط زیست شهرستان تحویل داده شد و 2 نفر متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی ذیصلاح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف پرنده شکاری کمیاب در دیلم 

کشف پرنده شکاری کمیاب در دیلم